Skip to main content

Ο ΣΕΕ ολοκλήρωσε το Παράρτημα για το Influencer Marketing που σκοπό έχει να θέσει και να εξηγήσει λεπτομερώς τους συμφωνημένους από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της αγοράς και ισχύοντες– στο πλαίσιο της αυτορρύθμισης – κανόνες δεοντολογίας, που οφείλουν να τηρούνται στη νέα αυτή πρακτική ψηφιακής εμπορικής επικοινωνίας, για να βοηθήσει, να διευκολύνει και να καθοδηγήσει όσους ασχολούνται με τη διαφημιστική λειτουργία.

Οι προβλέψεις του Παρατήματος ισχύουν και εφαρμόζονται συμπληρωματικά με τις Γενικές Διατάξεις του ΕΚΔ-Ε, σύμφωνα με τις οποίες οι διαφημίσεις καθώς και άλλες ενέργειες marketing, πρέπει να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες, να λένε την αλήθεια, να δημιουργούνται με πνεύμα κοινωνικής ευθύνης και να σέβονται τις αρχές του θεμιτού ανταγωνισμού, σε συνδυασμό και με τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4779/2021.

Το Παράρτημα βασίζεται στο Best Practice Recommendation on Influencer Marketing της European Advertising Standards Alliance (EASA), που έχει υιοθετηθεί από πολλούς φορείς αυτορρύθμισης διεθνώς.

Μπορείτε να το διαβάσετε αναλυτικά εδώ https://shorturl.at/sELZ1