Skip to main content

Σ Υ Μ Β Ο Υ Λ Ι Ο

Ε Λ Ε Γ Χ Ο Υ

Ε Π Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α Σ

Είναι η εταιρεία σας μέλος στο ΣΕΕ;

Όλες οι διαφημίσεις πρέπει να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και να λένε την αλήθεια.

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΣΕΕ και Αυτοδέσμευση

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) είναι ο φορέας που ελέγχει τις διαφημίσεις και φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες δεοντολογίας του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε). Είναι μία ανεξάρτητη, μη κερδοσκοπική αστική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 2003 στο πλαίσιο της αυτορρύθμισης της διαφημιστικής αγοράς, από τους διαφημιζόμενους, τις διαφημιστικές εταιρείες και τα Μέσα, ενώ η λειτουργία της προβλέπεται από το Νόμο 2863/2000. Οι διαδικασίες του ΣΕΕ πληρούν τα κριτήρια της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και της συνέπειας, σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς όρους καλής πρακτικής.

Στόχος μας είναι η διαφύλαξη της καθαρότητας και αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού λόγου και η προστασία των καταναλωτών.

Τελευταία νέα

General

Νέο Παράρτημα για το Influencer Marketing

Ο ΣΕΕ ολοκλήρωσε το Παράρτημα για το Influencer Marketing που σκοπό έχει να θέσει και…
General

Νέος Οδηγός Καλής Πρακτικής για Εκπτώσεις & Προσφορές

Το ΣΕΕ σχεδίασε ένα νέο Οδηγό Καλής Πρακτικής για την υπεύθυνη επικοινωνία των προσφορών και…
General

Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising Standards Alliance)

«Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising…
Εγγραφείτε στο Newsletter!

Σ Υ Μ Β Ο Υ Λ Ι Ο

Ε Λ Ε Γ Χ Ο Υ

Ε Π Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α Σ

Είναι η εταιρία σας μέλος στο ΣΕΕ;

Γίνετε μέλος/Ανανεώστε

Όλες οι διαφημίσεις πρέπει να είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και να λένε την αλήθεια.

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΣΕΕ και Αυτοδέσμευση

Στα 15 χρόνια ζωής του ΣΕΕ πολλά έχουν αλλάξει… οι άνθρωποι, οι κανονισμοί, τα διαφημιστικά μέσα, οι οικονομικές συνθήκες. Όμως δεν έχει αλλάξει η ισχυρή μας πεποίθηση ότι όλοι όσοι ασχολούνται με τη διαφήμιση πρέπει να σέβονται τους κανόνες δεοντολογίας που ισχύουν. Όπως δεν έχει αλλάξει το όραμά μας να κάνουμε το σύστημα αυτοδέσμευσης συνεχώς καλύτερο, ώστε να μπορούμε πάντοτε να ανταποκρινόμαστε με τον πιο σωστό τρόπο στον πρωταρχικό μας στόχο, τη διατήρηση της αξιοπιστίας, αποτελεσματικότητας και ελευθερίας του διαφημιστικού λόγου προς όφελος της αγοράς και των καταναλωτών.
Γιατί, όλοι όσοι ασχολούμαστε με το ΣΕΕ αγαπάμε τη διαφήμιση γι’ αυτό και την προστατεύουμε.

Τελευταία νέα

General

Νέο Παράρτημα για το Influencer Marketing

Ο ΣΕΕ ολοκλήρωσε το Παράρτημα για το Influencer Marketing που σκοπό έχει να θέσει και…
General

Νέος Οδηγός Καλής Πρακτικής για Εκπτώσεις & Προσφορές

Το ΣΕΕ σχεδίασε ένα νέο Οδηγό Καλής Πρακτικής για την υπεύθυνη επικοινωνία των προσφορών και…
General

Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising Standards Alliance)

«Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising…
Εγγραφείτε στο Newsletter!